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TTA의 표준현황

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표준번호 TTAE.IT-M.3344 구표준번호
재개정일 2013-12-18 00:00:00.0 총페이지 115
한글표준명 B2B 및 C2B 인터페이스에서의 NGN appointment 관리를 위한 요구 사항 및 분석
영문표준명 Requirements and Analysis for NGN Appointment Management across the Business-to-Business and Customer-to-Business Interfaces
한글내용요약 본 표준은 NGN에서 business-to-business(B2B) 및 customer-to-business(C2B) 인터페이스를 통한 appointment 관리를 위한 요구 사항 및 분석에 대한 내용을 기술하고 있다. 여기서는 다수의 서비스 제공 사업자가 B2B, C2B 인터페이스를 통해 NGN 서비스를 제공하기 위한 appointment 관리에 초점을 맞추고 있다. Appointment 관리는 appointment 스케줄링, appointment 확인, appointment 갱신 및 변경, appointment 취소, appointment 리포트, appointment 이력 및 검색 등을 포함한 프로세스로 구성된다. 법 규정에 의한 감독과 SLA(Service Level Agreement)를 위해 위해 상세한 정보는 서비스 제공 사업자(SP, Service Provider)가 유지해야 한다. 제3자의 요청/응답에 관련된 운용 프로세스는 개별적인 고객/서비스 제공 사업자의 계약에 정의된 비즈니스 룰에 따르므로 본 표준의 범위에서 벗어난다.
영문내용요약 This standard contains the requirements and analysis for the business-to-business (B2B) and customer-to-business(C2B) interfaces of appointment management for NGN. It assumes a multi-service provider environment and is aimed at appointment management to support the deployment of NGN and includes both the B2B and C2B interfaces.
Appointment management consists of some processes which include scheduling an appointment, confirming an appointment, updating or modifying an appointment, cancelling an appointment, reporting appointment(s), tracking the history of an appointment and retrieving an appointment. For regulatory oversight, it is assumed that detailed record-keeping will be maintained within the service provider(SP) to support the service level agreement(SLA) or regulatory statute.
Third-party request/response operations are dependent upon the privacy business rules defined in the SC's/SP's contract and consequently are considered out of scope for this standard.
국제표준
관련파일 TTAE.IT-M.3344.pdf TTAE.IT-M.3344.pdf            

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